onsdag 15 juli 2009

Kokar nappflaskor

Vilket nöje man har som småbarnsförälder!!
Kännde att nappflaskorna vad aningen för sunkiga för att vår son ska behöva dricka ur dem, så jag satte just igång med att kokaupp vatten för att rengöra dem.

Wasaparken idag med E och efter en stund kom H, det va jätteskönt med en massa sol och värme. Jonte sov jättebra i vagnen... Säkert 1½ timme om inte mer.. Sen drog vi till stan för att Jonte, E och H skulle käka lite.

Nu är min karl iväg och fixar lite mat till oss, Jonte springer okring i gåstolen och jag passar på att blogga lite...

Som sagt det va sol, varm och helt underbart idag på dagen...
Nu ser det ut såhär utanför våra förnster...

Men det gör inget för jag tycker att det är sååååå mysigt när man får tända lite lampor och mysa ner sig i soffan...

IMORN smäller det, Jonte ska få en kompis...
Jag tänker på er hela tiden och jag vet att det kommer att bli toppenbra och ni kommer att uppleva nått ni aldrig upplevt förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar