tisdag 7 juli 2009

Jag ligger på minus

Jajjemänn!!!
Tisdag och vägning igen...
Vågen stod på minus....
JIPPIE!!!!!!!
Sedan förra veckan har jag losat 1,8 kg och alltsom allt på 2 veckor 2,5 kg..
Jag får håller villigt med E som oxå börjat räkna points att det är himla bra att skriva upp allt man äter.. Och bäst av allt, jordgubbar får man äta i mängder och en lite klick glass kan man oxå unna sig ibland...

Idag fyller min mormor 69 år.. Vi ska dit i eftermiddag och säga grattis..
Ev. så ska vi oxå till Arkösund ikväll och kolla på teatern, premiär ikväll.. Får se om karl min är sugen på det..

Nu sover Jonte igen, även idag för andra gången sedan han vakna... Och när han är vaken så är han lika gnällig idag som han var igår... Men som mormor och alla mina vänner skrivit, "det är bara att hålla ut" och det är klart att jag gör men det är trist...

Nu ska jag passa på att ta en dusch innan monstret vaknar igen..
Kramen och pözz

3 kommentarer:

  1. Grattis hjärtat, lycka till och kämpa på.
    Puss och kram mamma.

    Nu ska jag till Folkparken med "mina" barn och kollegor.

    SvaraRadera
  2. Faan va najjs! Håll igång bara, ger man sig faan på att gå ner så gör man det, min mamma räknade points och gick ner nästan 15 kg. Jag håller tummar och tår för dig.

    SvaraRadera
  3. Hej Virre friskt humör..... Min våg går åt fel håll! =o)

    Kram Mia

    SvaraRadera