söndag 5 juli 2009

Långt ut på landet


Evisen Mimmsan

Jonte 2 sek innan han dundrar i marken


Jajjamänn!!!
Idag har vi varit på Mimmis familjs land en bit utanför Rönö..
Det är ett helt otroligt underbart ställe.
Precis ett sånt ställe jag skulle kunna tänka mig..
En blandning av gammalt och nytt, en liten gräsplätt och ett komplett vinterbonat hus med alla moderniteter utom tvättmaskin...
Jag är ju som ni vet inte superlandet människa..
Men det är precis ett sånt ställa jag skulle kunna tänka mig..

Nyss sänkte Masken Jontes spjälsäng...
När han grät så gick vi in och han STOG UPP i sängen....
Som tur e så lutade han sig inte framåt..
Hade han gjort det hade han ramlat ur sängen...
Och det är en skapligt hög fallhöjd..

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig lördag, kunde "morbror" låta Jonte sova ifred hela vägen hem i bilen eller....?
    Vad är det du stoppar i munnen??

    SvaraRadera
  2. Ni har ingen bebis längre utan ett mycket företagsamt BARN, var rädd om honom, puss

    SvaraRadera