tisdag 14 juli 2009

Tisdag=vågen

Mmmmm....
Jag trodde att vågen skulle visa + denna vecka eftersom naturens gillagång har varit och hälsat på, samt att jag lördag och söndag ätit lite vad jag velat.. Men till min glädje så har jag tappat ytterliga 0,4 kg.... Inte mkt för världen men eftersom jag väntat mig ett + så va det väldigt välkommet...

Trodde jag skulle vara död idag eftersom jag somnade först runt 01 igår men jag är faktiskt riktigt pigg. Jonte sover och jag har "bookscrappat" eller vad f----n det heter en hel massa bilder i fotoalbumen.. Så har jag pratat men M i fönen... Blir fortfarande så j---a irrriterad...............

Tänker på M och P, f---n blir orolig ju.... Men det blir bra. Tänker på er...

Ikväll ska vi till J, R och F och grilla...Ska bli så mysigt och spännande att se det fina renoverade huset..

Nu ska jag ta mig nått att äta magen protesterar och blodsockret skvalpar vid fotknölarna...

Just det nu är det allt som allt - 2,9 kg. Bättre än inget..
MOTIVATIONS BILDER... HAR JAG EN GÅNG SETT UT SÅ KAN JAG IGEN..

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat, är stolt över dig, mamma

    SvaraRadera
  2. Du är otroligt söt på bilderna och är det fortfarande. Det kan vara lite svårare att gå ner i vikt efter att fött barn, som du ju vet, men det är jättebra att du försöker och vill framför allt för din hälsas skull.
    Älskar dig, mamma.

    SvaraRadera