tisdag 21 juli 2009

Missförstånd?!?!?!?!

Hmmm jag tror att viss missuppfattat mitt inlägg igår...
Det är inte min kusin som ligger sjuk/medsövd på Karolinska... Min kusin är killens tjej... Man befarar att det är min kusin som smittat killen... Men det är lika obehagligt ändå oavsett om man är släkt eller inte....

TISDAG...=SKITDAG...=VÄGNING.....=SKIT!!!
som ni antagligen redan luskat ut så är jag inte så glad för dagens vägning...MEN vad hade jag egentligen väntat mig...Jag va ju som sagt INTE DIREKT duktig i Malmö i helgen....
SÅ vågen visade + för första gången....... +0,2 kg... Inte bra...Nu är det hårdhandskarna på..... Jag dricker vatten som en bäng och käkar sallad som en kanin....Får se om det resulterar i bättre resultat om en vecka.....!!!!!!!!

Ikväll ska mamma och jag på bio... Vi kan ju inte bryta traditionen.. Vi har sett alla Harry Potter filmerna på bio och ikväll blir det Harry Potter och halvblodsprinsen...

Nu ska jag vila lite medan prinsen sussar så sött..

3 kommentarer:

  1. De är bara o kämpa på vännen! Jag har själv varit på väg o slänga ut våg faaaan genom fönstret.... hemskt o höra om din kusins kille. Hoppas det reder ut sig snart....

    Kram kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Vad världen är liten.. Min lillasyster ringde i morse och sa att hennes pojkväns brors bror är killen som din kusin är ihop med. Syrrans pöjk var såklart en massa orolig. Hoppas att det löser sig.. jäkla skitinfluensa..

    SvaraRadera
  3. hoppsan... missade detta inlägg nyss, men jobbigt ändå att vara så nära på nått sätt. Hoppas de ändå ordnar sig för dom!

    SvaraRadera