lördag 11 juli 2009

Egen tid= LYX

Mmmm dan börja väl inte på topp, blev sur på min karl(det svänger i känsloregistret kan jag lova..) men jag lugnade ner mig och eftersom det är lördag så är det min sova LÄNGE dag...Tyvärr så sover jag sällan länge dessa dagar..Tror mitt pyttelilla kontrollbehov tar över. Men jag låg och slappade till 11.30 eller nått sånt. När Jonte vakna från sin middagslur så begav vi oss till stan, jag inhandlade en toning..

Efter stan så drog mina killar till Jontes fadder Pierre och jag fick lite egen tid....
Helt underbart, jag har slappat i sängen och glott på tv och så har jag gjort mig lite vacker och fräschare med en toning och lite fix...Tänk att så lite kan göra så mkt..

I eftermiddag bär det av till gammelmormor/morfars land och den årliga middagen..Får de hur tålamodet på alla familjemedlemmar är i år... Denna middag kan man säga påminner om Abba silreklam som gick för ett par år sedan...Äta ute/äta inne, plocka ut maten/plocka in maten... Men men det brukar i alla fall vara väldigt trevligt...

Nu ska jag slappa lite till innan killarna i mitt liv kommer hem..
Kram

1 kommentar:

  1. Åhhh... det gör mkt de där med liten egen tid.....Helt otroligt vad skönt de kan vara ibland!

    Kram på er...
    Mia

    SvaraRadera