fredag 10 juli 2009

Min karl, är underbar!!!


Den sista veckan har jag varit sjukt trött, fattar inte vad det är med mig. Så imorse vid 06.30-45 när lillemann började gnälla igen så tog min underbara karl(som just kommit hem från jobbet) honom och försökte få honom att sova igen...Det gick sådär så jag släpade mig upp och fixade välling medan far och son satt i gungstolen och myste..

Jag totaldäckade efter vällingfixandet och vakande först 09.45 av lite gny, men det blev inte mer så jag somnade om och vaknade 10.17...
Helt UNDERBART, kände att jag verkligen behövde detta...


Nu sover lillprinsen igen efter en massa knöl och bök i ca en timme.. Så nu ska jag ta mig nått att äta(för jag håller på att svimma av hunger) och sen försöka läsa klart Harry Potter, sista boken..
Jag älskar mina killar

1 kommentar:

  1. Hej!! Det stämmer, Molly har kommit nu! Har börjat blogga igen, så kika gärna in o titta på våran lilla tjeja!

    Hoppas ni mår bra, gud vad söt han är Jonte! =)

    Ta hand om er och hälsa Masken så mycket!

    Kram Sandra

    SvaraRadera