torsdag 16 juli 2009

Hos mormor och Stefan

Packade iväg oss till mamma/mormor och Stefan vid 10.30 tiden idag.. Eftersom vi prioriterade grillning i Ljunga i tisdags så behövdes det tvättas. Medan maskinen surrade så passade jag på att sova lite, eftersom lilleman haft en sådan där UNDERBAR natt igen..
Medan jag tvättade och sov passade mormor på att ta ut Jonte på en lång promenix..De va ute och knallade i 1.40 tim.

När jag vaknade typ 2 timmare senare eller mer så hade min kärakära mamma hängt den första maskinen och satt igång den andra...TUSEN TACK..

Vid 15.50 hämtade jag min kära sambo för att inhandla matsäck och behövligheter inför helgens Malmö-resa. Jonte fick stanna kvar i Pryssgården. När vi handlat vankades det grillat i Pryssgården. Tänk att jag blivit servad typ hela dagen...Vilken tur att man har folk runt omkring som ställer upp.

Nu tror vi att vi är färdigpackade inför resan men vi kommer garranterat att ha glömt något...Så är det alltid.. Men så länge lilleman har kläder, napp, trasan och mat så löser sig resten.. Och att lilleman är med.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och se försöka att hinna mysa lite med den där jag brukar ligga bredvid i sängen....
Jag hörde rykten om att det inte blev någon bebis idag...Den kommer till helgen har det sagts till mig. Så när vi kommer hem från Malmö kanske Jonte fått en ny kompis... Tänker på er...Lycka till..Kramar

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med snälla föräldrar ;-)
    Kramar Jenny o Engla

    SvaraRadera
  2. Man skulle kunna kalla dig LYXDOTTER! Vilken dag! ;)
    Ha en trevlig resa till Malmö! Skönt att åka iväg en sväng!
    Kram Sandra

    SvaraRadera