torsdag 2 juli 2009

Schlappisch

Ja idag tog vi en hel innedag jag och jonte...
Jag har ringt skatteverket, försäkringskassan, lärarförbundet, go´boken och en massa mer..
Har fixat och styrt lite, sagt upp abonemang och dylikt...
Och hör och häpna men 12.05 kliver min älskade M in i köket..
"Tänkte att jag kunde gå upp tidigt idag så vi kan hitta på nåt"
Tulle min älskade...
Tyvärr blev han snabbt besviken eftersom jag skulle vara hos tandläkaren 15.10 och så slockan Jonte till på köpet..
Så det blev inte så mkt påhittat idag.
Typiskt..

Jo va som sagt hos tandläkaren..
Dax att börja med rotfyllningen..
Idag va det 90 min avsatta..
Tyvärr han tandläkaren inte så långt som hon tänkt så mina tänder sitter så tätt, mina rotkanaler är VÄLDIGT trånga och det är en tand långt bak som är svår att nå som ska rotfyllas..
Kan det bli bättre?!?!?! Som tur är så braka kalaset inte iväg på så mkt...
640 kr..
Vi hade snarare räknat med 1500-2000 kr...
Skönt, nu är malmö resan inte så hotad som vi trodde..

Igår kväll duschade jag och Jonte för första gången..
Vilken succé, han satt och gratta och försökte fånga strålarna..
HAN ÄR HELT UNDERBAR!!
Nu har han även börjar ål/skutt/hasa sig fram...
Det är bara det där sista men att flytta händerna oxå..

Nu ska vi mysa lite i soffan innan lillemann slår ihop de vackra blå för natten...

Kram

1 kommentar:

  1. haha, så himlans kul :) Jag har fått lite halvnoja på filmer nu när jag väl har fattat hur man la upp dem. Visst är det tråkigt att ringa fK o allt sånt där. Blää, men tyvärr behövligt. Idag sov vi till 09, jag känner mig helt mörbultad som om jag sovit för länge. Ha en toppenhelg. KRamar

    SvaraRadera