onsdag 2 september 2009

Cykelpremiär och Badhuset!!!!

Idag invigde vi nya cykeln+cykelsadeln det gick jättebra och Jonte verkar tycka att det va helt okej..Synd att stackarn får en stoooor bakdel upptryckt i ansiktet...
Pappa kanske får cykla i fortsättningen..!!
Och tack så jättemkt mormor/mamma och Stefan för hjälmen men det va på tok för stor så i e.m blir det att åka till Hagacykel och köpa mindre tills Jonte växt i den andra hjälmen.
Vi har dokumenterat allt så förbered er på massor med bilder...
Mot badhuset!!!!!
Hmmm jag undrar hur nervös pappa va när han släppte iväg dig på cykeln med det DÄR som chafför!!! Ser inte speciellt stadigt ut!!
Nu är det nära!!
Succé!!!!!!!!!
Det tar på krafterna att bada så lite påfyllningsmellis behövs...
Trotts att mamma hade tandvärk (eller om man kan ha tandvärk efter att de tagit bort tanden...)Jajajaja ont i munnen hade mamma och pappas huvudvärk från gårdagen hade inte släppt..
Men i alla fall, vi har haft en helt underbar dag på badhuset hela familjen och straxt innan vi skulle gå hem kom H med sonen C och ett par kompisar till dom.. Som ni ser på sista bilden så va det lajbans bland alla DJURENA!

3 kommentarer:

  1. Hihi ni ser ut att ha haft en jättemysig dag. Jag har aldrig mvarit på badhuset sen de gjorde äventyrsbadet men ser ju riktigt roligt ut :-) Så ostadigt såg det inte ut på cykeln.. Hihi jag har inte cyklat på 7 år så jag vågar nog inte börja nu, skrattar.. Kram kra

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det såg ut då =) Själv ska jag sätta leo på cykeln och cykla ner till dagis straxt.

    SvaraRadera
  3. Haha jag kan inte ens cykla =) Men det ser roligt ut ! Jag håller faktiskt på å övningscyklar men snart är juh vintern här :/

    SvaraRadera