söndag 6 september 2009

jag orkar inte...

jag har så fruktansvärt ont i munnen efter att jag drog ut en tand i tisdags...har levt med smärtan men natten mot igår(lördag) var outhärdlig. så igår fick jag en tid till jourhavande tandläkare...
I LINKÖPING!!!
det finns nämligen ingen i norrköping... väl där och väl inne hos tandläkaren(45 min efter min egentliga tid) så spola de rent på en jeflans massa skit som legat och gosat till sig i hålet där tanden suttit...så gårdagen va helt okej jag hade knappt ont...
MEN IDAG HAR JAG DJÄVULSKT ONT IGEN.... har hämtat ut kåvepening och börjat med det. men det är faaan ingen skillnad...

hur mkt ska det kosta att dra ut en tand, både pengamässigt, psykiskt och fysiskt...
om smärtan inte släppt om en vecka(nästa måndagkväll) kan masken inte börja jobba igen efter semestern.
för har jag fortfarande såhär ont kan jag inte ta hand om Jonte.
jag klarar ju knappt av mig själv....

JAG HAR VERKLIGEN SÅ ONT SÅ JAG GRÅTER I PERIODER....

sen i fredagskväll har jag ätit, 4 dl lättfil, lite choklad och chips(inte så smart, men!!)
och jag jobbar fortfarande på en kycklingrulle från igår
massor med panodil och ibumetin...

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT HUNGRIG MEN KAN INTE ÄTA PGA SMÄRTAN...

6 kommentarer:

  1. stackare!!!! Fy fan vad jag lider med dig! Behöver ni barnvakt är det bara att skrika till så plockar vi hem killen ett tag!

    SvaraRadera
  2. Du får säga till om ni behöver hjälp med Jonte. Ring tandläkaen imorron igen, så här kan du inte ha det. Tjut ordentligt när du pratar med dem. Du ska ha pengar tillbaka för den här jäkla tanden och lidandet.
    Jonte kan hjälpa Stefan att måla huset på fredag, eller hur.
    Om du har ont på måndag kväll så hör av dig ang. tisdagen. Tror du Mats kan komma själv isåfall på fm.?
    Krya på dig, kram mamma.

    SvaraRadera
  3. Hej och tack!

    Vi har tagit ett sånt där paket på Fotofabriken, där man får ta halvårskort och ettårskort. Så ingår det 8 bilder på varje och en förstoring vid ett år. Allt för ca 1600kr.
    Ha de bra och hoppas ni hittar någon fotograf.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen, försök f i dig en massa vätska iaf. Kram Åsa o Linus

    SvaraRadera
  5. Men stackars dig.. Lider med dig. Jag hade ringt tillbaka och sagt att det inte funkar längre att du måste ha ngt riktigt starkt för smärtan.. Du har ju redan varit hos läkaren så det är bara att de fixar det. Det är ju inte meningen att man ska må så dåligt efter en utdragen tand. Hoppas du samlar kraft så att du kan ringa till dem.. Oh ni som har semester ihop o allt.. Krya på dej.. Kram kram

    SvaraRadera
  6. mmm, d va himla bra filmer! Hoppas du slipper smärtan snart! //elin

    SvaraRadera