tisdag 15 september 2009

Flytta!!

Idag gick M´s flyttlass.
Det fick bra, snabbt och smärtfritt
(inte för alla, vissa klagade på smärta!?!?!?! hihihihi skoja bara!!)


Jonte hjälper till att sätta ihop damsugaren..
Det är bra konstigt hemma är han livrädd för damsugaren, men hos andra går den bra..

Jonte hjälper till att packa upp och gör konfetti av pappret!!
Badkar agerar lekhage för galen unge!!

Det bjöds på smarrig mat efter den "mödosamma" flytten..
Jag som hävdat att jag inte gillar chilliconcarne..
Vilket skitsnack..
Det va ju gott ju!!


Fy vilka underbara bilder jag tar ibland..
Sorry vänner ni får stå ut!!
Jag vill köpa hus NU!!
Ljungavägen 25 och Gröna gatan 10!!!!!

1 kommentar:

  1. Ojojoj säger jag bara !! Gröna Gatan = Lyckliga Gatan. Jag gillar't . Huset o trädgården är mycket bättre/mysigare på GG men ljunga ligger bättre till tycker jag. Men jag skulle inte vilja bo i ljunga, tycker huset ligger för nära varandra men det är juh upp till var o en. Ska ni kolla på någon av husen ? Å GG var juh inrett med vitt vitt vitt ÄLSKAR VITT ! Så himla fräscht och luftigt. Nu har jag sakt min åsikt =) Ha en bra dag !

    SvaraRadera