fredag 25 september 2009

Fredag...

Härligt med fredag..
Men det betyder apselut inte lugn och ro i detta hem..
Idag ska vi:
¤ handla fika tills farmor och Tage kommer och hämtar vår lilla illbatting
¤ kolla så att alla loppiskläder är rätt prismärkta + prismärka ett par st till
¤ se till så Stefan får med sig bilbarnstoln vid 2 så Jonte kan åka i nått när farmor hämtar
¤ åka till åby och fixa och frixa med loppisgrejerna
¤ lägga köttet i marrinad
¤ göra sig fin inför kvällen party
¤ och slutligen ta sig ut till partajet

Imorn (lördag):
¤ va på loppisen säkert 9 och vem vet när man får gå hem??
¤ loppa sig lite
¤ skulle vara soft att träna lite, men tiden, räcker den till??
¤ se till så illbattingen kommer hem
¤ fixa sig lite inför kvällens inflyttningsfest
¤ kanske hinna att träffa mormor och Stefan på kulturnatten och ta en öl

Ja som ni ser så kommer vår helg att vara fullspäckad..
På söndag ska vi nog bara ligga och dega i soffan..

Jonte sover fortfaraden, han har ju den sista tiden vaknat runt 6.30-7 på mornarna och då får han välling och somnar om till allt mellan 08.30-10.30... Jag brukar passa på att sova då med men idag har jag så många tankar och är lite lätt stressad inför dagens schema, så jag sitter här istället..

Och alla ni som läser detta och är intresserade, jag betalade NKIK-festen nyss.. Hoppas jag blir insläppt bara, får man nån biljett eller finns jag kanske på en lista?? Jag skrev för säkerhetsskull mitt namn på räkningen. Vi märker var detta landar..

Jag va på handboll igår, ingen vidare match men det va skönt att komma tillbaka till hallen och andas och träffa nåra man känner..

Idag skulle ÖF Fenix till skogen..Hade planer på att gå dit men när jag tänkte på vad vi hade att göra idag så får vi strunta i det idag..Men men det kommer fler skogen dagar..

Ha en super trevlig helg alla ni som följer bloggen och våra liv..
Kram

1 kommentar:

  1. BRAAAA Virre.. det kommer bli såå kul. Kraam och lycka till med allt du ska hinna / Åsa & Linus

    SvaraRadera