söndag 13 september 2009

Sista grillningen 2009

Lördagskvällen djöd på sommarens sista grillkväll.
Det va jättetrevligt men kallt så in i norden..
Jontes vinteråkpåse åkte fram och mina fleeströjor.

Sötaste E men den fina mössan han fick av oss












Hehehehee jag har minnsan bildbevis H och jag har på er M och M oxå men de blev så suddiga så jag lägger inte upp dem här...MEN jag har som sagt bildbeis.
Annars va lördagen fullspäckad med uppgifter..
10 va det loppis med E och M, jag hittade regnställ, overall, gåsele och mössa..
Sen gymet med M.
Luncha hemma sen till pappa/morfar+ fam. Tyvärr blev jag igen jätteallergisk...MÅSTE komma ihåg att ta allergitablett.. Vi lämnade vaggan hos min faster oxå så nu kan vi röra oss i sovrummet igen..
Och sist som sagt grillning..
Idag är det slappischdag med lite städning och tv-gloende.

2 kommentarer:

  1. Härligt med grillkväll =)
    Funderar på och ta en grillkväll på lör då vi flyttar. Kanske grilla nån god köttbit och göra hemmagjord potatisgratäng, mums så gott.. Hihi där inspirerade du mig allt ;-)
    Är Maskens semester slut nu eller har ni en vecka till ihop? Skönt om det är en vecka till.. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni hade allihopa, hälsa Madde och Perra att de har en riktig liten goding. Dom kinderna kan man väl inte låta bli att pussa på?
    Vad trevligt att få se dig själv med på bild, det var ett jättefint närbildsporträtt.
    Vad Jonte har blivit stor, nu har han blivit en stor kille och ingen bebis längre, usch vad fort det går.
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera