söndag 20 september 2009



Idag har vi vari i Ö.Husby hela dagen..
Började med att vi åkte ut på klädförsäljningen som J hade tipsat oss om..
Vi inhandlade den gröna tröjan med spindeln på och den svarta munktröjan, sen handla vi oxå lite andra tröjor, t-shirts och mjukisbyxor. Men de hitta jag inte på hemsidan..(www.barnbutiken.mobi)
Efter att vi shoppat lite så ringde vi J. Hon +dotterna F och F farmor va oxå påväg ut till Ö.Husby så vi åkte hem till J´s mamma och väntade på dem.
Sen blev det en sväng till, till klädbutiken för F skulle ju oxå få lite kläder...
Det fanns kläder men tyvärr inte så mkt som föll i min smak och i Jontes storlek, blev lite kläder som han kommer att växa i så småning om.
Och till F blev det oxå lite grejer, men där är ju snarare problemet att hon e så liten och späd så det är många kläder som e förstora i midjan, men men lite hitta dom allt..
Efter klädshopandet så gick vi tillbaka till J´s mamma och där bjöds det på gulaschsoppa..MUMMA!! Och så lite fika. Jonte och F lekter lika bra som vanligt.
Nu har Jonte kraschati sängen, eller rättare sagt, han somna innan vi kom ut ur Husby.. Och min älskade sambo har oxå krupit ner i sängen..Han ska ju jobba ikväll så han behöver ta igen sig så han är "fit for fight"...
Jag ska ni passa på att krypa ner hos honom och mysa lite medan sonen sover..
Hoppas ni haft en toppen helg för det har vi, med nära och kära...

1 kommentar:

  1. Mobi är bra! Jag handlar ofta av dom. Leo har den bruna med spindeln på oxå =) dom är fina!

    SvaraRadera