måndag 7 september 2009

Världens finaste finaste!!!

Idag fick jag nog..
När Jonte satt och tittade på när pappa Mats åt frukost passade jag på att klippa vårt troll ordentligt...Har ju hållit på att småklippa honom flera gånger men idag fick det vara nog och en ordentlig frissering skedde...
Om jag får säga det själv så blev han hiskeligt söt...

Before

And after



Jag har ännu en gång haft en sömnlös natt pga mun ont. Reder det inte upp sig innan i eftermiddag så blir det att ringa tandläkaren så de får ge mig bättre receptbelagda smärtlindringspiller....
Som jag påpekade igår så har jag en underbar karl/sambo/älskling...
Nyss tog han med Jonte på en lite fikatur med P så att jag kan får vila/sova lite nu...
Sååå lyckligt lottad att jag har dig

4 kommentarer:

  1. Haha du är rolig Virre, vet i fanken om jag skulle våga klippa Linus själv men han blev verkligen jättesöt. Duktig du är. Sadla om till frissa kanske? :) Ha en bra dag! Kram Å o L

    SvaraRadera
  2. Va fin han blev i håret, duktig du är! Vincents börjar oxå bli lite långt men jag låter nog det va ett tag, tycker att det är lite gulligt men sambon tycker det är dags för ett klipp, haha! Hoppas att du inte behöver ha ont så länge till, stackare!!

    SvaraRadera
  3. Hihi riktigt söt blev han.. Kul att ni kan välja om han ska va långhårig eller ej *ler* Haha skulle nog aldrig kunna klippa min dotter, hon sitter aldrig still, skrattar.. Usch att inte munnen ger med sig snart.. Hoppas att denna natt blir bättre.. Skönt med en förstående sambo som underlättar lite för dig iaf. Krya på dig. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Men sååå SÖT han är!!! Å så himla duktig du är på att klippa!!! Blev verkligen skitbra :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera