måndag 28 september 2009

Sååå duktig han e!!

Ja nu ska här minnsann skrytas..

I lördags tyckte jag att Jonte klappade händerna men jag va inte säker...


Han brukar ju vifta lite knäppt med dom så jag tänkte att jag sett fel..


MEN för ca 1 timme sedan när jag står och fixar till Jontes gröt så sitter han där på golvet i köket och klappar händerna!!!


HUR DUKTIG SOM HELST!!!

Jag brast ut i ett DUKTIG JONTE och klappade händerna åt honom och då sken han upp som en sol..
Jag försökte få honom att göra det igen men inte då...
Det är ju så att vår son gör bara saker när han själv vill...


Nu har han somnat igen..Han är jättesnorig, näsan rinner stupiett och han är varm i pannan men har bara 37.7 i temp.. Så idag blir en slappisch dag hemma, känns ju som jag har nått i kroppen oxå....

Nu på eftermiddagen hade febern stigit till 38,2 men inte hindrar det Jonte inte...När jag står och fixar hans e.m. gröt så passar han på att ställa sig nästan helt upp.... Så där bara från ingenstans.....

Som vi älskar dig, vår son!!

3 kommentarer:

  1. Duktig kille! Underbart med varje liten ny grej dom kommer på :)

    SvaraRadera
  2. Han är så söt & så DUKTIG :) Förstår att ni blir stolta :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera