tisdag 1 september 2009

Semester

Först å främst vill jag bara tacka alla UNDERBARA personer som skrivit om mitt senaste inlägg...
Ni är UNDERBARA och innerst inne så vet man som sagt att man gör rätt för Jonte lider inte ett dugg..
Han tycker nog snarare att det är kul att komma till andra ibland...
Men men tankarna smyger sig ju på ändå och DÅ är det som sagt UNDERBART att ha vänner sin NI!!!!!!!!!


Ja just det det är ju semester i vår familj nu i 2 veckor..Ja jag kanske är tjatig med det är såååå skönt.. känns som om det va så länge sedan vi kunde slappna av och bara mysa en längre tid...Jag vill minnas att det va från 14/12 till 4/1...

Idag var första riktiga dagen vi hade semester, min underbara sambo gick ju av sitt skift igår morse kl 06.15 så han sov ju större delen av dagen igår...
Vi har idag redan hunnit med ÖF på förmiddagen..Lite trist bara att det va vi 3 en mamma + barn och pedagogen..Men men vi hade sångstund och trevligt ändå.. Nu är pappa och som och fikar med P och jag ska rusa iväg till tandläkaren och bli av med min USCHLANS tand!!! EN GÅNG FÖR ALLA!!!

Ikväll ska jag och M köpa friskiskort!!! Seriöst!!!

"Springer till toan för att dorsta tänderna och rusar iväg till tanddoktorn!!!!"

2 kommentarer:

  1. Hehe ja du lilla gumman ibland går jag på högvarv och då hinner jag med veldans mycket men vissa dagar är det dåligt med energi men det här kanske låter dumt men det här(familjelivet o allt kring hem osv)är juh mitt liv jag ÄLSKAR o städa o laga mat o allt =) Jag saknar inte ett dugg att jobba , det här är juh nästan som ett jobb fast man missar det sociala.
    Kosing ? Näe vars, jag tittar på prislappen tar alltid det billigaste för att få mer för pengarna och sedan är juh småbarnsåren dom värsta eftersom ALLT(tapeter, bord, golv)blir förstört bättre o lägga mer pengar på sånt när de åren är över =)
    Nyfiken på hur det gick med detoxen ? Är så sugen på å prova men det måste ge resultat oxå ! Kram //

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också komma och sno Jonte om det inte vore för Gnälliot! Klart man vill hänga med det gladaste penntrollet i stan liksom =). Ja, hans päron är väl rätt okej de med, annars skulle ju inte folk ställa upp!

    SvaraRadera