onsdag 16 september 2009

Longtime no see....

Nu på e.m./kvällen när vi va på stan så träffa jag på J från 7-9 och hans son R snart 8 mån. Hur kul som helst, först kände jag inte igen honom, det va han som kom fram.. Så himla roligt, han har ju oxå läst till idrottslärare (Örebro) och har sen 1 år jobbat här i stan..
Sjuktkul att träffa honom, han är så trevlig och R va supersöt med sveriges eller världens största blåaste ögon..

Träffade även E+ hennes familj på Lindals när vi rastade lite i stan springet för att tanka i Jonte lite gröt och pappa lite kaffe.
E och hennes mamma tycke verkligen att jag ska gå på NKIK´s 80 års fest 10/10, men jag vet inte känner mig inte riktigt bekväm i mig själv och då träffa folk man sist såg när man vägde typ 40 kg mindre än idag svider lite..
Jag har inte bestämt mig än om hur jag ska göra, men det lutar lite pytte lite mer åt att jag ska gå än inte...

Annars har jag och M tränat gym idag på f.m. så skönt att komma iväg skapligt...Det är det man har folk omkring sig för.. ;)

Nu ligger nötfärsen på "tining" och tacon är redo att förberedas..Mumma mumma!!

5 kommentarer:

  1. Jag vet och förstår hur du känner dig men när du gör dig fin så blir du så himla söt, ännu sötare än i vanliga fall, för du är söt och fin då med.
    Jag tycker du ska gå på festen, det är ju dina gamla kompisar du träffar där.
    Jag håller på dig, det vet du.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej o hå!! Klart att du ska gå på NKIK festen. Jag hade med jättegärna velat gå men jag ligger troligtvis på bb då :-) Annars hade jag inte tvekat. Alla tycker om dig för den du är.. Har svårt att tro att det handlar om 40 kg Virre. Va nöjd med dig själv du har ju fött världens sötaste son. Klart att kroppen tar stryk av det. Men du tränar ju så snart är du i fin fin form igen *ler* En annan är ju inte heller i samma form som man var då och ändå hade jag hull redan då så jag vet precis vad du menar men tänker man på sådant hela tiden så mår man bara sämre dessvärre.. Jag tycker du ska boka in dig! Är lite avis för det hade varit jättekul och träffa alla igen =) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag hejar också på dig Virre, det vet du.. och som sagt vi tycker om dig för den du är och inte hur du ser ut... och som din mamma skriver så känner man sig alltid lite finare när man klär upp sig och får på lite make och ännu mer när man får en eller 7 öl i sig. Hihi. Jag skulle bli sååå enormt glad om du följde med och säkert många med mig. Massa "uppmedsjälförtroendet"KRAMAR från mig och Limpan... Limpan säger dadadadaaaa som betyder HEJA VIRRE

    SvaraRadera
  4. Hahahaha Du är rolig du Virre! ;) Bara så du vet så kan man skoja med mig så KÖR PÅ BARA! =)

    Och vill du ha min åsikt så : GÅ PÅ FESTEN! =)

    kRaM

    SvaraRadera
  5. Låter väll himla skoj å gå på festen! Å så klart kan du göra det, håller helt me din mamma å alla andra!

    Va oxå tvungen å klura på vem det va från våran klass som du träffat å fastnade helt på den "andra J" men han har ju en dotter å en på väg... men så tillslut kom jag nog på ;) Måste ju va "det J som är kompis me den J jag tänkte på"... ha ha ha, hängde du me? ;)

    Nahe, nu ska jag rensa å packa lite till innan jag ska iväg å hämta på skola & dagis!

    Ta hand om dig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera