söndag 6 september 2009

Svampplockning och ignorerande av smärta

Först vill jag bara tacka alla för de fina kommentarerna om att jag ska bli smärtfri. Jag lyfter på hatten och säger TACK.. Skönt att man har vänner som är så omtänksamma..

Ja, idag trottsade jag mina munsmärtor och hela familjen hämde med den andra familjen ut i Simonstorpsskogar för att gå på kantarrelljakt...
Jag har nog världens bästa sambo..
Som de flesta vet så fick vi ju en bärsele av märket cyber-x i julklapp. DEN vi typ inte kunnat använda och DEN selen de på babyprofsen inte kunde visa instruktion på hur man bar sitt barn framåt. Trotts att den skulle vara så J--LA bra!!! Karl lyckades utan instruktioner eller instruktionsbok fixa till det så vi kunde ha Jonte framåt idag... Skönt, det underlättade enormt så vi slapp bära honom!! Funderar på om karln kanske ska bli ingenjör????



Hörr´ö ni här finns det svamp, gastade M!!!





Det visade sig att min karl va en jäkel på att hitta svamp...Tyvärr hjälper det ju inte oss eftersom vi inte äter svamp men den andra familjen var nöjd..
Det fanns bott om bär...Jonte fick mumsa på blåbär..Det va tydligen riktigt gott!!

Resultatet av ca 1½ timmes svampjakt..
Nu är jag rätt nöjd med vår kamera igen..Tycker att det blev rätt bra bilder idag.. Vad mkt roligt man hittar att fota i skogen...
Nu ska vi sova och hoppas på en snorfri son imorn och en smärtfri mamma som kan ta hand om sitt barn...
JAG KAN INTE NOG BERÖMMA MIN UNDERBARA SAMBO SOM STÄLLER UPP SÅ BRA NÄR JAG NU HAR SÅ ONT..
Han springer till affären för att köpa varma koppen till mig efter som jag typ bara kan få i mig vätska, han går upp kl 07 för att roa vår son så jag kan sova lite till....
HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA OCH JAG ÄLSKAR HONOM ÖVER ALLT ANNAT!!!
TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV BABY!! <3

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder ni fick i skogen.Fotograf kanske skulle vara ett framtida yrke, eller.....?
    Tänk vad stora barnen blir när de blir klippta första gången. Jonte blev en riktig liten kille nu, underbart fin och söt som alltid.
    Härligt att läsa om dina kärleksförklaringar til din sambo, glöm inte att säga det till honom oxå.
    Krya på dig med den jäklars tanden oxå, kram mamma/mormor.

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder Virrson! Håller med mamman din, bli fotograf ;)

    / Hanna-Panna

    SvaraRadera
  3. vilken härlig dag i skogen!! Nu när du skriver sådär om din sambo... så funderar jag med på o bli lite sjuk... haha nae jag bara skojja... hoppas det är bättre med tandvärken!! krya på dej!! kram Annie

    SvaraRadera